2011-01-09 ? 18:53:52

Lite allt möjligt om dagen etc!

Då blev de äntligen söndag, mer behöver jag inte skriva vad som hänt idag i och med att jag skrev de igår, men mer detaljerat så hände de inte mycke alls mer än att bara ringa och snacka me jimmy om att han ska flytta in :)
så både ser fram emot de och de ska bli riktigt skoj! men imorn blir det en ny vecka! vilket nya möjligheter!
En sak som fick mig att bli skitsur var en räkning från Telia!
Jag har ju bredband hos telia, 60-100 mbit för ett billigt pris, 299 kr per månad! Igår fick jag en räkning på ungefär 1400 kr och undra vart dem fått de ifrån! inte liksom 500 kr för ett modem och skulle få 99 kr första månaden! så ungefär 700-800 ska jag betala men 500 kr för något annat e ju bara löjligt! har haft det i 3 månader! Och idag på jobbet snackade vi även om hur många i USA kan stämma för löjliga grejjer och få miljontals pengar för det!
En person stämde sin mamma för att hon födde honom, han var 30 år gammal, inget jobb, aldrig haft flickvän, ful som stryk och ännu mera! För det så stämmer han sin mamma för att hon fött en misslyckad person! Hur löjligt är inte de egentligen xD
En annan person i USA stämde ett företag som tillverkade mikrovågsugnar och vet inte om han vann eller inte. Men han stämde företaget pga att hans mikrovågsugn gick sönder när han stoppade in sin katt i den! Och det stod inget om i manualen att man inte fick göra det och stämde företaget på miljontals dollar! hahahaha asså vissa e ju verkligen pantad! Om jag någonsin åker till USA och köper ett par skor där och mitt sko snöre fick fel färg och går sönder efter en dag då och jag verkligen kan få tusentals pengar för det, då blir jag fan en misslyckad person som dem men det skulle inte sitta fel med ett par tusen lappar extra på kontot om det vore möjligt! Men sak samma, vi lever i en värld full med möjligheter och misslyckade människor runt om!
Se bara på vår förra president George W Bush. Han fiskade någonstans i USA medans New Orleans blev totalförstörd pga att dammen brast och plus på de så kommer en mega orkan och förstör allt i sin väg. Fina människor de finns, aldrig att man skulle få ett sånt samvete på hjärtat när man var liten... "Då har man allt tusentals människor som dött på sitt samvete och jag fiskade med mina kompisar medans de hände och gjorde inte ett skit" ... Sak samma, inlägg kommer komma säkert igen men om något annat roligt.. Kom gärna med förslag om vad man kan skriva om och så ska jag se hur långt jag kan skriva om det haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: