2012-09-12 ? 21:35:35

Påverkan

Del 2

En cigg, en tanke på en person, gåendes själv till obbet, massa folk runt om mig, vem möter jag inte på väg till jobbet vid netto? Fick äntligen de jag tänkt på, en kram utav dig. Du öppnar din mun, ord kommer fram men absolut inte till mig, för jag var helt inne i något helt annat. Att bara se hur underbart söt du är att möta dig igen på det här sättet, få en kram utav dig och bara se dig. Jag började lyssna till slut, får höra att du mår bra men hänt något olyckligt för dig vilket jag inte ville ta upp. När de blev slut på tid att snacka för tiden blev knapp att hinna till jobbet. Jag gav dig en ordentlig kram men vi både ville inte släppa. V planerade en tid att ses i helgen och hitta på något sen bar de av till jobbet och hon motsatta hållet. De du påverkade mig fick mig att må bra på jobbet, jag är glad för de att inte sluta upp med värsta irriterande kvällen hemma och irritera mig på anra men du fick mg att må så himla bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: