2012-09-11 ? 22:38:51

min dröm...

del 3 det spöregnar ute, jag hoppas du mår bra där ute. Musiken sprids i lägenheten men inte min musik smak. En kväll med dig skulle jag vilja ordna ihop med dig. En kväll med stjärnklar himmel då vi kollar ut genom fönsret. Inte för kallt och inte jättevarmt heller. Ljusen är tända i köket, det doftar nyköpta rosor och framför så är bordet dukat med ett svart skynke, två röda rosor i en vas och bestick med tallrikar. Vi sätter oss till bords och håller en pratstund för jag vill veta mer om dig, hålla dina små händer. Dörrklockan ringer, jag går iväg och som öberraskning ska vi äta en god hailändsk middag tillsammans. När tallrikarna och glasen tomma följer jag med dig till vardagsrummet, på golvet visar rosbladen vägen till soffan där vl tillsammams sätter oss och ditt silkeslena hår och huvud lutar sig mot mitt bröst och jag håller om dig och bara vi finns i världen och innan annan kan förstöra våran kväll... ....... det var min dröm inatt, och så vill jag att våran första kväll ska bli!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: