2012-09-09 ? 01:11:53

ödet avgör alltid

lördagen 8 september jag såg dig idag,utanför netto... gåendes förbi mig.. huvudet nedåt med iphone hörlurar i öronen. Låten hör jag klart å tydlig att det är "vart jag mig i världen vänder - björnstammen". Jag nämner ditt namn med en klar ton, du vänder dig om, ditt hår flyger upp som i Wella-reklamen och ditt leende får mitt hjärta att le, den blicken du ger mig när du ser på mig får mina knän att falla men den relationen vi har fångar du mig i dina armar. Vi kramas om och vi släpper inte taget. Vill njuta den korta stund vi har innan vi både går varsitt håll! När får jag träffa dig? Vad ska vi göra? Varför får du mig så glad varje gång jag ser dig? Hur ska vi göra för att ses igen? Frågorna flyger runt i huvudet men vi både tänker på samma svar... låt ödet bestämma så som den gjorde nu, fick oss att mötas här och nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: